بیش از 4000 معلم تا پایان سال مالی 96 در تهران بازنشسته می شوند

خرید بک لینک

خبر24 به نقل از ایسنا:علیرضا کمرئی در رابطه با وضعیت نقل و انتقال معلمان عنوان کرد: این مسئله امسال به استانها واگذار شده و با توجه به حجم نیاز و مازاد و نیروهای مازاد این امر اجرایی میشود .

وی ادامه داد: چنانچه استان مبداء و مقصد تمایل به این نقل و انتقال داشته باشند کار تحقق پیدا کرده و پس از مراحل اداری نقل و انتقال صورت میگیرد که امسال از اول خرداد ماه این مسئله شروع به کار کرده است .

مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه در تهران با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، گفت: امسال بیش از 4000 نفر تا پایان سال مالی 96 بازنشست میَشوند که ورودی آموزش و پرورش کمتر از خروجی آن است .

وی تصریح کرد: از گذشته این باور وجود داشته که نیروهای مازاد در شهر تهران وجود دارد حال آنکه به دلیل تغییر نظام آموزشی و شرایط موجود چنین مسئلهای وجود ندارد و چنانچه محدودیتهای نیروی انسانی برطرف نشود تا 2 سال آینده تأمین نیاز میکنیم .

کمرئی با اشاره به اینکه معلمان در فرآیند نقل و انتقال در مناطق 14 تا 19 بیشترین جذب را دارند، اظهار کرد: اغلب افرادی که در این فرآیند شرکت میکنند خانمها هستند و همین مسئله باعث شده توازن جنسیتی در نیروی انسانی وجود نداشته باشد و آمارها حاکی از وجود 71 درصد خانمها در حرفه معلمی است .

وی تاکید کرد: در جنسیت برادران نیاز به جذب معلم داریم و این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد .

بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، مدیر کل آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه نحوه جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان ماده 28 و جبران از طریق حقالتدریس است، یادآور شد: باید تناسب بین ورودی و خروجی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسبهای خبــــر: ایسنا, اخبار آموزش و پرورش
اخبار آموزش و پرورش...

ما را در سایت اخبار آموزش و پرورش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 18:40

صفحه بندی